Dagens

Jag var i Malmö och såg Sverige premiären av Apassionata i fredags . Riktigt roligt! Är ingen "häst tjej" men kunde ändå inte låta bli att bli fasionerad av alla vackra hästar och allt vad de kunde göra. Har även beställt biljetter till Diggiloo i juli, så nu är första sommarplanen spikad!  

Fast just nu sitter jag och längtar tills det ska bli fredag igen. Tentan kommer vara över, jag och Helena ska fira med att gå till Kaspers och lyssna på live band, dricka nån öl och ta igen allt prat som vi gått miste om på grund av allt pluggande. Längtar!


Dagens
1 glas

vitt vin
fruktsoda

Gör så här:
Byggs (hälls) med lite is i ett vinglas. Garneras med citron.
  


Kommentarer
Postat av: Nadja

hej sötlisa :D Du...jag har ett litet önskemål :D resept på fajitas ?? :D Du är super Lisa så du bord eju kunna det :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback